torsdag 24 november 2011

Sjuk....

....*SUCK* inte kul vara sjuk...Började känna av skallen tisdag.Hjälpte inte med alvedon. Men ignorerade allt.Hade en super trevlig kväll med tre till tjejer såg DH o drack te.Jag bjöd på lite fika o pannacotta m jordgubb & hallon. Trevligt!
Men sen mot midnatt trodde jag min sista stud var kommen...Vilken J***A huvudvärk! Tänkte jag får hjärblödning eller nått håller på gå sönder där inne....Blev inte mycke sömn. Jag tror jag sov hela onsdagen.Vaknade till liv så smått mot em.Jocke åkte på jobbet. Mammas lilla kille tog hand om mig:) Fick vatten o ipren serverat. Sen såg vi Bilar 2 =)! Sover så fort jag kunde efetr isak somnat. Vaknade i natt vid 01 gick ner i sängen. Kände mig hyfs pigg på morgonen men efetr att ha stjussa barnen på dagis/skola small jag i soffan vaknade 10 :-o att de går sova så mycke...
Har lyckats äta rätt bra i dag .men känner mig helt matt o min rygg värker:(
Isak o hans kompis spelar tv-spel och Emmy är på ridning. I kväll blir de soffan o bara mys för mig o barnen.Undra om jag kommer få upp nått inför 1 advent...Minns inte ens vad jag har...
Ja ja... de löser sig...
PÅ lördag om jag är frisk ska vi åka till Luleå.Jocke och Emmy ska kolla synen dom behöve nya glasögon. Sen blir de ett efetrlängtat besök på Hööks och stadium=)).
Hej svejs=)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar