lördag 5 november 2011

Lördag

Började lördagen med att äta frukost hela familjen:) Sen kröp vi upp i soffan o bara slappa.Så skönt att bara vara.

Jag o Isak hjälptes åt göra en pizza som sen åt till lunch. Emmy stjussa vi till en kompis för hon skulle åka med dom på buggtävling. Jag Jocke o Isak drog till storheden.
Börja med de tråkigt biltema...Eller de var väl en tråkig måste ha sak vi köpte. Sen hade Isak bestämt toys u as:)
Sen fick jag bestämma och då blev de HM=))! Köpte ett nytt träningslinne. Isak ville oxå köpa nått så han valde två snygga cool tröjer enligt han;) nöjd kille. Även pappan hitta nått och de har då inte jag varit med om tror jag;)

Sen bestämde vi oss för tanka oss,så en besök på cafe trend blev de. Kolla runt lite till innan vi åkte hem.

Blev grillad kyckling,potatsgratäng,sallad o lite andra tillbehöver till middag:) mys i soffan nu:)

Trevlig lördag=)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar