söndag 20 november 2011

Helgen


När jag slutat för dagen på fredag åkte jag o barnen och handla inför myskvällen. När vi kom hem började jag med middagen sen kom Jocke hem och då var de dags åka o träna för min del. Efter att svettigt pass var de skönt komma hem o äta o lägga sig på soffan en stund. Bastade då Jocke hade tränat sen såg vi tv och bara myste på:)
På lördag bakade jag o barnen lussebullar...Dock vart jag lite besviken på min nya ugn....Grädda ju ojämnt!!!!OGILLAR!!!!
Ger den en ny chans i vecka sen ringer jag o ska ha en bra förklaring...
Fixa mig o sen bar de av till Carro för tjejkväll=) Var en kvinna där som gjorde olika behandlingar. Jag valde plocka ögonbryn och färgafrannsarna sen tog jag även rygg-axel massage.De gör jag gärna om. Sen bjöd carro på godmiddag o en utsökt efterrätt:) Kvällen fortsatte vi med surr skratt o spel.
Idag har vi varit ute o grejat på. Sen när vi kom in blev de bullkalas=)!
Ny arbetsvecka väntar...Tråkigt bara att J jobbar em...Blir pussla lite så man kanske får träna till veckan...
Har ju fått ihop fyra pass denna vecka:-D!!
Hejsvejs=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar