lördag 10 oktober 2009

vaknade tidigt i dag kl 7 var vi alla vakna. Låg o såg lite tv innan vi dukade upp ett stort frukostbord=). barnen kan konsten att sucka o pusta då frukosten kommer på bordet.Finns aldrig de dom vill ha. Men denna morgon fanns ALLT! Hihi en bra start på dagen.

Fixade mig för att se ta en tur på byn. så skönt bara få gå helt själv. Kolla på precis de jag ville o hur länge som helst. Kom hem med lite nytt inför hösten. Som jag nu har fixaqt med.

emmyo jocke for till badhuset där emmys kompisar mötte upp för bad. Jocke passa på träna. Jag o Isak fick främmande Kicki o flickorna=) barnen grilla marshmallows. hundarna lekte så nu har jag en hund o ett barn som sover mycke gott=)

Blir film i kväll med. Vi har ser Johan falk filmerna=) Så grymt bra!

kanske att glas vin o sen sover man väl ;)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar