torsdag 8 oktober 2009

I går var de en väldigt stressig dag.Började då redan på natten med att Isak sov dåligt. For runt som i sängen värre än en väderkvarn. sen vaknade jag till då jocke alarm ringde men somnade om. Vaknade tyckte jag väldigt lååång efter han klivit upp. Å JA! klockan var 7:00!!!! Jag började jobba 7:15. Två sovande barn som skulle få lite kläder på sig en hund att rasta klä mig ja ni ser en kvart räckte ju inte till... Kom på jobbet 7:55 med frukosten o sminkväskan i högsta höj. Fan vilken skit dag.

I dag vaknade jag lång innan alarmet. men då har jag haft jobbigt med mina bihålor=// Så nu sitter jag här med min te kopp o ska strax sätta mig i soffan o kolla på elden jag gjort upp.
sitta o hoppas vi får en bra helg=) med lite mycke sova;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar