torsdag 1 oktober 2009

torsdag

Vilken underbart bra utbildning jag fått ta del av i dag. Träffat o fått byta erfarenheter med andra människor. Så många som har så mycke värdefull information o erfarenheter. Är ju inte van att sitta så stilla i flera timmar men de gick så fort. Skulle gärna fara igen i morgon=)

Lugnet har lagt sig bland mina två juveler men då tar ju då dessa djur över....Värsta racet i soffan upp på bordet ner i gen för att sen sladda in i köket o pang i spisen....tror då jag svimar av....

har haft min kära vän på kaffe alltid lika kul få surra bort ett par timmar=). kollat på ikeas sida o drömt mig bort.

I morgon styr vi kosan mot krono,skönt med en slappar helg för de är vad de blir där.inga måsten.

ska försöka mig på att fixa med lite bilder...kanske efter helgen de kommer nått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar