tisdag 29 september 2009

På Rast

helgen har gått fort som vanligt.fast jag var ledig en extradag. Fredag for jag o Isak till Luleå skulle lämna ibilen för en snabb fel sökning...2 timmar senare o inget direkt fel. Hungriga som vargar var vi men ett stopp innan luch fick de bli. Barnenhus=) Isak shoppade sig en trakor o en grävare. Lyckan va total! Åt mat handlade massor med mat, toys r us där vi ta mig tusan kände på allt =0!

Shoppade klar ala måste ha grejer. isak sov hela vägen hem. Kvälles tema gick i slappar andan

Lördag upp äta frulle för att sen bege oss till Luleå igen men på Leos lekland. Där vi mötte upp jessi o barne. Isak sprang o då menar jag sprang hela tiden kunde inte ta pause ens för lunch... Så de fick han äta då vi åkte hem. Middag väntade hos svärisarna. Bowling stod sen på tur. I fick dok stanna medans vi spela. Super kul kväll.

Då var de söndag kvar då=) Städa städa o plockade sen sov jag en film;) innan jag bakde en kaka till min älskling. Han älskar potatisbakelser o undrar alltid varför de aldrig finns hans fika hemma så medans han o kidse for till lomtjärn passa jag på baka.Så kvällfika med tända ljus o go kaka blev ett bra av slut på vår härliga helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar