tisdag 22 september 2009

drömmar

I natt drömmde jag att jag gifte mig! Och blir mitt bröllop så då tror jag att jag svimmar i gången=/
Klänningen var gräslig vi fick gå om flera ggr alla pratade med varan ja helt vrickat var de. Jag vaknade o var helt i panik.

Så nu hoppas jag verkligen de bara var en drömm=)).

barne har var sin kompis så dom har fullt upp med att leka så mammsen hinner tvär kika på nätet=)
isaks kompis kom o fråga att få leka med han.Gissa en som blev super glad!=)

Fundera på baka i kväll då dom knoppat.men vad??

2 kommentarer:

  1. Har du gått och blivit storbloggare?? =) vad kul att jag hittade hit då. Nu kan jag ju uppdatera mig på andra sätt än telefonen också.
    Det kommer gå såååå bra med the wedding, jag längtar =)

    Nu är jag och Micke installerade i nya lägenheten, tredje våningen mitt i stan så nu är man stadsråtta. I helgen åker vi till Jönköping och ska bara mysa och ta det lugnt. INGA MÅSTEN liksom... ;) Vad ska ni göra? Kram på er

    Malin

    SvaraRadera
  2. Hej! Jo, jag brukar beställa från mandeldesign, men jag har aldrig behövt skicka tillbaka någonting så jag vet inte hur det funkar med returer och byten. Men dom är då sjukt snabba på att leverera det man besällt. Beställer man före kl 15 så får man det redan nästa dag. Sen brukar man även få en liten present när man beställer. Sist fick jag ett halsband.

    Hoppas allt är bra med er!

    SvaraRadera